5 mars 2012

Att vara småbarnsförälder igen.

Oj vad tiden går! Love blir idag 4 månader gammal. Det händer så mycket varje dag att man knappt hinner med. Jag däremot har blivit ett år äldre men känner mej mycket yngre än vad jag var för ett år sedan. Att ha smått i hemmet gör nog att man behåller ungdomen :).
Love har nu hunnit växa till sig, 7300g och ca 61 cm lång. En stor kille! Igår var vi till barnakuten pga magsmärtor och matvägran på två dar. Det visade sig att lillkillen hade en förstoppning och ev ont i örat. Love har sedan mitten av Februari stått på Laktulos så jag trodde inte att det kunde handla om förstoppning.....Förstoppningen är borta och nu går det ganska bra att få i honom mat igen. Han som har slukat flaskan tidigare, det har inte varit några problem med maten tidigare. Med lite tid är vi där igen :)
Härom veckan tog vi bort våra katter, ett svårt beslut men det blir inte lättare med tiden. Är det nödvändigt så är det.
Det börjar klia i fingrarna och kroppen nu när solen har tittat fram, jag skulle helst vilja vara ute hela tiden men det är en liten kille som inte uppskattar trädgårdsarbete så vi tar det lungt.
 Så där ja. Nu fick jag ihop ett inlägg iaf. det tog en hel fm men så ser det nya livet ut :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar