11 dec. 2011

Välkommen till verklighheten!

Så där ja! Nu har R återgått i arbete igen vilket innebär ensamma vaknätter för mej. Som tur är så är Love snäll med sin gamla mamma. Han äter bara vid 01.00 på natten och sen vid 06.00 på morgonen. Vakenperioderna varierar från 30 min- 1,5 timme så man är ju inte bortskämd med sömn ändå men jag klagar inte.

 Loves  magbesvär gett med sig lite till så vi börjar njuta av tillvaron dagtid.
 Kompis har börjat förstå att man inte ska gå framför barnvagnen på promenaderna.

 Nu väntar jag bara på att min huvudvärk ska ge med sig och muskelvärken i nacken ska försvinna.

Att jag plötsligt fått högt blodtryck kom lite som en chock men det gör det väll för de flesta. Det är inget jag märkt ngt av men jag bör väll medicinera tills någon klok människa säger ngt annat.

Huvudvärken och yrseln ska tydligen komma av vätska i bihålorna. Jag har ju tagit infektionsprover som inte visat på infektion men CT-skalle visade på fyllda bihålor. Så nu ska jag väll bli storkonsument av nässpray också.

Som ett brev på posten så har jag även en liten UVI. Litervis med citronvatten blir det för att bota den.

Det var lite om min verklighet, hur har ni det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar