27 feb. 2009

länge sen......

Nu har det gått lång tid sen jag skrev ngt. Det har hänt en hel del på mitt arbete som har tagit mycket av min tid. telefonen har gått varm på kvällarna. Jag tänker inte skriva om det här eftersom jag pratat om det dagligen med vänner som stöttar mej i situationen. Jag är sjukskriven just nu pga stressituation. Jag tillbringar dagarna med att göra saker jag tycker om. Tyvärr så måste man ta tag i även sånt man inte tycker om.......Igår började jag dagen med att tvätta fönster, tråkigt. Det slutade med att jag möblerade om i vardagsrummet, kul! Idag ska jag flytta på lite tavlor och pyssla med detaljer. Jag var på ett ljusparty härom kvällen, dyrt men mycket fint! Jag ska i Mars eller April ha ett party hemma, hoppas många kan komma. Jag ska i Mars åka på trädgårdsmässa 2 gånger! Det blev ju inget förra året så jag tar igen det i år, hehe. bygglovsansökningarna är inskickade, så nu väntar vi på ett beslut! Jag passade på igår att handla en handdammsugare som jag funderat på rätt länge, kul. Den som har flest saker när man dör, vinner........Provrörsbefruktning är aktuellt igen ca v16. Vi håller tummarna!!!!Det var en kortfattad lägesrapport. Vi hörs igen!

3 kommentarer:

  1. Anonym27.2.09

    tack för dina fina ord. Kramar

    SvaraRadera
  2. Anonym28.2.09

    Vårat internet fungerar inte så lägesraporterna blir inte så många från min sida just nu... men jag kan ju läsa om er iallafall. sköt om er, vi tänker på er. Kram Sofia och Chrille

    SvaraRadera
  3. Anonym1.3.09

    har inte blivit så uppdaterad med hur det går på ditt jobb...
    kul att det blir dags för bäbissnickeri snart igen! kramisar!!

    SvaraRadera