30 okt. 2011

11 dar kvar......

Ja tiden går långsamt nu. Natten som kommer är R´s sista natt innan ledighet och jag måste säga att det är skönt. Sen får vi hoppas att grodan passar in ankomsten på ledig natt :)  Jag har skrivit det tidigare och jag gör det igen, jag är trött på att vara gravid!! Just nu har jag mentalt bestämt mej för att jag klarar av allt som normalt. Det finns dock en begränsning, det är svårt att komma ner på golvet, det gör så förbannat ont så det låter jag bli.
Igår lyckades jag putsa fönster, visst var det svårt att nå ända ut men de är bättre nu än innan trots att det är randigt och fult, dom är rena! Mattorna åkte ut tillsammans med allt katthår och hundhår, dammet i vardagsrummet eliminerades och dammsugarn gick varm. Idag ska det dammtorkas i köket och badrummet ska skuras!! Det ska gå!!

1 kommentar:

  1. Lugn o fin Päivi.... Jag blir ju helt svettig av att bara läsa! 11 dagar.... ska du hålla på i den takten har du inget kvar att göra de restrerande nio. :) Kram!

    SvaraRadera