18 aug. 2011

skolboks-exemplar.

Jag tror att jag har ett barn som har läst sin läxa noggrannt..... Som jag tidigare nämnt så är det dags för barnet att bestämma sig lite för hur den ska komma ut så småningom. Huvudet eller fötterna först?
Vilket det än har bestämt sig för så har "han" jobbat på bra de sista tre dagarna. Jag har sammandragningar från em till det är dags att lägga sig. Och så trycker det på så förbannat mycket......Igår kväll kom jag på mig att jag funderade över hur det skulle vara att föda nu, i v 28. Igår för första gången kunde jag titta på tv-program om förlossnningar.  I natt har jag drömt om mina tidigare förlossningar och hur jag födde nu. Jag skulle ju absolut inte hinna till förlossningen så det fick bli på vägen in i ambulansen. Jaja, det sägs att man förbereder sig för en förlossnning på alla de sätt jag nämnt så det är väll bra, eller? Jo, det klart att det är bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar