7 okt. 2009

Livet på landet fortsätter.....


Nu är allt som vanligt igen....
Renovering pågår, djuren skänker många skratt, och höstlöven börjar hopa sig på marken.
Igår målade vi nya fönster inomhus, altandörren ligger på köksbordet. Inte så kul kanske men det är för en kort period. Ett fönster är färdigmålat och en dörr är "färdigmålad". Jag kommer att slipa ner den och måla den en gång till pga min "underbara" katt. Jag har katt-tass-avtryck längs hela karmen och mitt i fönstret. Man blir inte längre förvånad över hur de lyckas undersöka allt nytt som kommer in i vårt hem. Men det känns som om det tillhör min vardag. Jag har börjat bli överens med min nya frisyr......nöjd? Nja...Blir man det någonsin? Jag har kommit ifatt mej själv igen vilket är skönt. Det var en tuff resa på ngn vecka och inte vet jag vart jag skulle....kanske tillbaka till mej själv????? Nu tar vi nya tag och fortsätter på rätt väg!
Kram Päivi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar