4 okt. 2009

Jag vaknade imorse pigg och inspirerad


Jag har nu i en veckas tid sovit dåligt. Jag har vaknat flera gånger varje natt av att jag har bitit ihop tänderna så mycket det går. Igår kunde jag knappt öppna munnen. Jag har haft värk i axlar och nacke ständigt. Jag har tagit smärtstillande och avslappnande tabletter men inget har egentligen hjälpt. Så här i efterhand kan jag konstatera att det handlar om stress och oro. Jag har under den sista tiden fått flera dåliga nyheter och det har kännts som om kullen har växt till ett exploderande berg! Berget har exploderat och nu har det lagt sig till rätta. Jag fick massage av en rysk kvinna igår som jag arbetar med, det skrämde nog bort stelheten tror jag.
Jag tog beslutet igår att jag skulle sova med hjälp av sömntablett. Vilket bra beslut! jag vaknade imorse utan värk, utvilad och sugen på att göra nåt! Jag hoppar över allt som har att göra med hem eller trädgård! Jag ska åka till Tuna Park o se om det finns nåt som det står Päivi på!

Kram Päivi

2 kommentarer:

  1. Ett bra beslut tycker jag! Ibland blir det lite för mycket... då gäller det att hitta lösningar och det har du ju gjort! Hoppas du hittade många fina Päivi saker/kläder på Tuna P!
    kram, Marita

    SvaraRadera
  2. Anonym4.10.09

    Jätte bra att bara ta hand om sig själv, det behöver man göra oftare. Hoppas du hittade nåt snyggt. Kramar från Anneli

    SvaraRadera