30 sep. 2009

det blev inte som planerat


Inte gick jag på en långpromenad! Jag drack mitt kaffe, jag satte inte på en maskin till med tvätt. 
Jag klippte mej, åkte till min pappas nya lgh, träffade björn och väl hemma igen väckte jag R som jobbat natt, vi fikade och eldade ris, bark och gjorde lite mer höst. Det tragiska är väll ändå att jag lyckades inte klippa mej som jag brukar göra. Jag tog fel sax och förstörde hela frisyren.....R upptäckte det när ja kommit hem! Alltså, jag har hela dan trott att jag ser rätt ok ut i håret men så var det inte! Jag skulle fixa till det men jag gav upp innan allt hår var borta....Jag ska till frissan imorgon. Det blir nog en helt ny frisyr....suck!

Kram Päivi

1 kommentar:

  1. hahaha!! nu blir jag ju riktigt nyfiken på hur du ser ut!! hoppas ni har tagit kort.

    SvaraRadera