10 jan. 2009

små bebisar

Jag har idag varit på födelsekalas. en vän fyllde vuxen. han och hon har en liten bebis som är en kopia av sin far och så söt. De hade dessutom besök av fler och de hade bebis dom med! Igår hörde jag i bakgrunden av ett telefonsamtal en liten som protesterade högljut då mamma försökte prata i telefon.två par andra bekanta ska ha barn, sitt andra. Andra bekanta är hemma o vabbar för sina barn. Min syster vill ha fosterbarn. jag vill ha mina barn. Det tar aldrig slut. På måndag börjar jag med hormoner i nässpray-form. Då är det färdigrökt! det är färdigdrucket! Alla synder ska avslutas tills dess. Då börjar mitt liv igen. Jag tar ett kliv åt rätt håll då. Jag misstänker att min sambo är rätt nervös för att jag kommer att vara rabiat i 5 veckor. Men det är lungt, vi har så många förstående vänner som erbjudit sitt hem åt honom under den tiden. De vet vad det innebär att ha en argsint finska vid sin sida..... Nu vet jag förstås att det låter mer än vad det egentligen är så inte sviker han mej under den här tiden. Det är ett pris man får betala när det inte fungerar på naturlig väg. Fast jag måste nog erkänna att jag är nog rätt hemsk när jag sätter den sidan till......(skäms). fortsättning följer! ps. jag umgås gärna med små bebisar när jag kan, för det är så mysigt!!!!!!

2 kommentarer:

  1. Önskar er LYCKA TILL med hormonerna, och du ska se att du fixar det! Kram /Maria

    SvaraRadera
  2. Anonym11.1.09

    det är klart att ni kommer att få barn du och Rickard! Det kommer bara bli lite tufft för Rickard en tid framöver.... men han kommer att tycka att det är värt det! kramisar till er båda, Marita

    SvaraRadera