6 apr. 2010

En olycka kommer sällan själv.....

Som bekant rasade vår (1)  tvättmaskin. Jag funderade då på vad som skulle komma härnest. Ofta är det tre saker med liknande karaktär som sker samtidigt eller nästan samtidigt ialla fall. Jag tänkte då kyl-frys men de håller fortfarande.
(2) Kia´n la av!!!!! Nya bilen bara stannade en morgon när jag skulle till jobbet. Jag hade kommit halvvägs till jobbet, stannade på Statoil för att handla och hann knappt ut på vägen igen så la bilen av! tröttsamt. Påskhelg och allt. Rickard jobbade natt så jag fick ringa honom på jobbet så att jag kunde ta gamla Bettan till jobbet. Svärfar fick hoppa över sovmorgon och hjälpa sin son med Kian. De löste tyvärr inte problemet så just nu har vi bara en bil......

(3) Samtidigt kommer Katt-Albert på att det är vår och att det är trevligt ute. Han har redan burit hem en råtta... Han tyckte rent av att det var så kul att han passade på att vara borta i nästan 2 dygn!!!! .
Och gissa vem som såg framför sig att han blivit överkörd av tåget, ngn bil eller att han mött på nåt djur i skogen som inte gillade honom....hemska tanke!

Olyckorna eller vad man ska kalla dem för har ju inte liknande karaktär men det känns som att det räcker för tillfället.
Glad påsk....lite i efterhand.
kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar