18 feb. 2010

Instoppat och klart

Då var det gjort igen då. Ännu ett besök i Uppsala för att bli gravid. Igår var vi som sagt där igen för att föra in det ägget som höll bäst kvalitet. Av 10 möjliga så blev det 2 som var ok, en till frysen och en till mej. Det kan kännas snålt med bara två men två är bättre än inga alls. Det ligger fortfarande 4-5 på mognadsfas i väntan på att få hamna i frysen men dom håller ju inte riktigt lika bra kvalitet som de 2 som använts redan. Skulle dom bli nedfrysta så är et ingen som vet om dom klarar en upptining. Nu på morgonen när jag vaknade så kände jag ingen smärta i buken och kände mej så nöjd. Jag har gått dubbelvikt sedan i måndags och igår var värst för då kunde jag inte använda mej av smärtstillande. Jag har inte tid med det här!!!! jag ska jobba, inreda nya rummen och så ska jag kunna njuta av tillvaron! Inte ha ont! Nu vill katten in, hejdå!
kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar