31 jan. 2010

just nu....

  1.  ....Hatar jag humöret jag fått på köpet iom IVF. Jag har gråtit varje kväll till tv´n......och det behöver inte vara nåt speciellt mer än att människor visar känslor...mina känslor ligger på utsidan just nu. Obs! Jag grät nar R la golv häromdan.....inte för att det blev galet eller så utan det bara kom !
  2. ....Tycker jag illa om vintern, jag vill bli av med allt snö! det räcker nu! Och varför ska det vara kallt och mycket snö just det året vi ska bygga hus? Jag vill kunna kliva upp på morgonen utan att frysa fötterna av mej! (jag har fårskinnstofflor)
  3. ....värker det i kroppen efter allt arbete med huset. Det är både dåligt och bra. Det visar att jag
inte behöver gå till ett gym för att träna kroppen,
att jag gjort något med kroppen,
 att jag borde kanske gå till gym o träna upp min kropp så jag slapp få ont i kroppen,
nåja det beror på vilket humör man är på, eller?



kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar