Livet På Landet!
Sidor
(Flytta till ...)
Startsida
utanför mitt köksfönster
▼
17 juli 2007
Sanda by Vinter
minus 20 grader och vindstilla. Det var första gången vi såg "Bambi på hal is
". Bambi idet här fallet är då Kompis. han är i bilden ovanför bla.
1 kommentar:
Anonym
17.7.07
Det är sådant som man bara tror att man får se på vykort! vackert.
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Det är sådant som man bara tror att man får se på vykort! vackert.
SvaraRadera