Sidor

17 juli 2007

Sanda by Vinter

minus 20 grader och vindstilla. Det var första gången vi såg "Bambi på hal is ". Bambi idet här fallet är då Kompis. han är i bilden ovanför bla.

1 kommentar:

  1. Anonym17.7.07

    Det är sådant som man bara tror att man får se på vykort! vackert.

    SvaraRadera